امیرحسین جمشیدی نعمت

اثربخشی تبلیغات

اثربخشی تبلیغات

تبلیغات فعالیت و حرفه‌ای است که به تولید اطلاعات برای ترویج فروش محصولات و خدمات تجاری به کار می‌رود و استفاده از دانش و فناوری‌های روز تبلیغات می‌تواند مسیر موفقیت را برای یک شرکت ترسیم کند. چگونه می‌توانید تبلیغات خود را بین انبوه تبلیغات کنونی برجست...

رفتار شناسی در بازار

رفتار شناسی در بازار

رفتارشناسی مشتریان امروزه اهمیت بسیار یافته است. به نظر کارشناسان پارک بازاریابی ایران هیجان یک واکنش یا بازتاب فیزیولوژیکی است که مستقیما با رفتار هدفدار فرد ارتباط دارد.

شیوه های اقناع و تبلیغات

شیوه های اقناع و تبلیغات

تبلیغ از واژه هایی است که نشان دهنده نقطه بلوغ یک پدیده است. یعنی وقتی پدیده ای به کمال خودش می رسد، برای تعریف آن پدیده واژه بلوغ بکار می رود. بر این اساس تبلیغ برای پوشاندن کاستیها و عیبهای یک پدیده نیست و چنانچه تبلیغ وسیله و ابزاری شود برای پوشاندن...

فرهنگ تبلیغات

فرهنگ تبلیغات

ضرورت اهمیت فرهنگ و نقش کلیدی آن در جامعه ، مروری نیز بر چالش های درونی تبلیغات فرهنگی، باورها و ارزش های فرهنگی شده است. با توجه به نقش مهم وسایل ارتباط جمعی در انتقال ارزش های فرهنگی در این مقاله دیدگاه ” مارشال مک لوهان ” در مورد رسانه ها و جهانی شد...

جامعه شناسی در تبلیغات

جامعه شناسی در تبلیغات

تبلیغ در مفهوم ساده آن یعنی جهت دهی به افکار عمومی با قصد و نیت قبلی به سمت و سوی خاص به واسطه وسایل مختلف تبلیغاتی مانند رسانه های جمعی و در بسیاری موارد دیده می شود که برخی افراد واژه تبلیغ را مترادف با کالاها و محصولات تجاری و مصرفی می دانند و فکر م...

مدیریت زنجیره تامین در بازاریابی

مدیریت زنجیره تامین در بازاریابی

مدیریت زنجیره تامین SCM چیست ؟ مدیریت زنجیره تامین تلفیقی است از هنر و علم که در جهت بهبود  دسترسی به مواد اولیه , ساخت محصولات و یا خدمات و انتقال آن به مشتری بکار میرود . در زیر پنج بخش اصلی مدیریت زنجیره تامین می آ...

تبلیغات اثر بخش اما کم هزینه

تبلیغات اثر بخش اما کم هزینه

چگونه تبلیغ کم هزینه و موثر داشته باشیم ؟  در این مطلب سعی داریم به شما نشان دهیم که چگونه با استفاده از چند نکته ساده می توانید تبلیغات شرکت و سازمان خود را به نحو احسنت انجام داده و تبلیغات کم هزینه و موثر داشته باشید   ” مادامی که مردم به ما ایمان ن...

مقایسه مدل داگمار و AIDA در تبلیغات

مقایسه مدل داگمار و AIDA در تبلیغات

تبلیغات و اطلاع رسانی در کسب و کار ، امروز به جزئی لاینفک در واحدهای اقتصادی مبدل شده ؛ به گونه ای که بقا و تداوم هر تجارتی تا حدود زیادی به موفقیت و یا عدم موفقیت فعالیت های اطلاع رسانی، بازاریابی، بازارسازی و تبلیغاتی محصو لات آن واحد بستگی دارد. تبل...

ابزار های تبلیغات

ابزار های تبلیغات

معرفی تبلیغات محیطی تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … گونه ...

4p مارکتینگ

4p مارکتینگ

ابزار بازاریابی یا مارکتینگ میکس MARKETING MIX و چگونگی تأثیر آن موضوع مهمی است.   امروزه بنگاه های اقتصادی بزرگ دنیا با ایجاد حس وفاداری و افزایش این حس در مشتریان آنها را وادار به خرید مجدد محصولات و خدمات می کنند. البته اگر عده ای از بازاریان بخواهن...

اصول تبلیغات اثر بخش

اصول تبلیغات اثر بخش

  ۱۴ گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار   اگر می خواهید برای شرکت کوچک خود تبلیغات کنید از روش های زیر استفاده کنید: آیا چالش شما به عنوان مدیر یک شرکت تازه کار هزینه های تبلیغات است؟ آیا چالش بزرگتر ذهنی شما برای اثر بخش کردن تبلیغات، بازنگری و ای...

پرومونشن چیست ؟

پرومونشن چیست ؟

پروموشن برای موفقیت سازمان شما اساسی است، چرا که بدون پروموشن مشتریان بالقوه در مورد وجود و یا مزایای محصول یا خدمات شما اطلاع پیدا نخواهند کرد.

پروموشن و تاثیراتش بر بازاریابی ,تبلیغات و فروش

پروموشن و تاثیراتش بر بازاریابی ,تبلیغات و فروش

در ابتدا تعریف از پروموشن و سپس اهداف و تاثیرات آن بر جامعه و مخاطبین خواهم داشت.  ● واژه پروموشن Promotion در لغت بمعنای ترویج ,ترقی و پیشرفت میباشد. پروموشن همواره تصویری برجسته از برند یا محصول در ذهن مخاطب بازار هدف ایجاد مینمایدو در ادامه باعث تحر...

روشهای بودجه بندی فعالیت های تبلیغاتی

روشهای بودجه بندی فعالیت های تبلیغاتی

وضعیت مالی سازمانها و دستورالعملهای مالی موجود را مدیر مالی در سازمان کنترل می کند. هزینه های مرتبط با برنامه های تبلیغاتی نیز همانند سایر هزینه ها، در معرض این کنترلها قرار دارند. اجرای یک برنامه تبلیغاتی مستلزم صرف هزینه است، بدین رو تبلیغات به عنوان...

بدون عنوان

بدون عنوان

وضعیت مالی سازمانها و دستورالعملهای مالی موجود را مدیر مالی در سازمان کنترل می کند. هزینه های مرتبط با برنامه های تبلیغاتی نیز همانند سایر هزینه ها، در معرض این کنترلها قرار دارند. اجرای یک برنامه تبلیغاتی مستلزم صرف هزینه است، بدین رو تبلیغات به عنوان...