ارتباط برتر با مشتری

همه انسانها تمایل دارند مورد تکریم قرار گیرند تجربه نشان داده است که سرسخت ترین انسانها نیز به تبع احترام وحسن سلوک مقاومتشان درهم شکسته شده وملایمت جایگزین تندی و شدت رفتارشان میشود انچه دراین مدت خصوصا در مورد گروهی از مشتریان پایه وثابت که بعضا از دورترین نقاط شهر وباپشت سر گذاشتن چندین واحد بستنی فروشی برند در طول مسیر مراجعه میکنند این است که به تصریح خودشان به رغم قیمت متفاوت محصولات نعمت مجذوب حسن سلوک وصبر ومتانت همکاران در معاشرت وپذیرایی از مشتریان میشوند دفعات بیشماری پیش امده که قبل از ترک شعبه به مدیریت مراجعه واظهار داشته اند که تحت تاثیر ادب کارکنان ازمسیر دور امده اند



امیرحسین جمشیدی
کارشناس ارشد ، بازاریابی ، تبلیغات و CRM
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...